loading...
گیمز سیتی | متفاوت ترین وب سایت بازی در ایران
مدیر سایت بازدید : 135 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (2)
سلام دوستان!
من تا دو سه هفته دیگر سایتم را کمتر بروز رسانی می کنم.به این دلایل:

میخواهم از این دفعه به بعد مطالب بازی GTA را بیشتر کنم.همچنین می خواهم بیشتر ماشین ها و مود های بازی GTA را هم خودم بسازم.برای مثال میخواهم برای بازی GTA(Vice City,San Andreas,IV) برج میلاد،برج آزادی،تابلو های تبلیغاتی ایرانی،ماشین پژو پرشیا،سایپا 132و...را بسازم.به خاطر همین مجبور می شوم سایتم را کمتر بروز رسانی کنم.البته فقط تا دو سه هفته دیگر!پس منتظر مطالب بعدی سایت گیمز سیتی باشید!

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط باران در تاریخ 1348/10/11 و 10:24 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز
وب زیبا و جالبی دارید .
خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنید .
شکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 134
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 222
  • باردید دیروز : 160
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,852
  • بازدید ماه : 9,949
  • بازدید سال : 24,861
  • بازدید کلی : 257,531
  • کدهای اختصاصی

    قالب وبلاگ

    ابزار لودینگ وبلاگ

    |

    ابزارهای وبلاگ نویسی